שאלות ותשובות
מהו אתר GarageSale.co.il ?
אתר GarageSale במהותו נוצר על מנת להפגיש בין מוכרים לבין קונים בתחום היד שנייה, דרך מכירות חצר ומכירות ביתיות.
בעולם שבו האינטרנט מאפשר פרסום חינם של כל דבר, מנעל ישנה ועד וילה חדשה בדרום צרפת, ומאפשר חשיפה ליותר אנשים בזמן קצר, חשבנו כי גם לחובבי המכירות הביתיות, הירידים והשווקים, נכון שתהיה כתובת שבה קונים יוכלו למצוא את המוכרים וכמובן להיפך. נכון להיום ולפחות בישראל, הגבול בין המכירות הביתיות המסורתיות, שכללו בעיקר תכולות בתים, לבין מכירות ביתיות של מעצבי בגדים או תכשיטים, היטשטש, ואפשר למצוא יותר ויותר שילובים של כולם יחד. גם מכירות של סטוקים, מכירות חיסול או סוף עונה, נמצאו חביבים ע"י אותה קהילת קונים. על כן, ריכזנו באתר כלים שיאפשרו לכולם להפיק תועלת, אם זה קונים שמחפשים מציאות או אספנים, ואם זה מוכרי תכולות בתים, מעצבים או אמנים שעורכים מכירות מאורגנות בבית או בשווקים.
האם כדאי להשתמש באתר והאם חייבים להירשם?
במהותו פונה האתר לקשת רחבה של קונים. כל אחד יכול למצוא באתר GarageSale, משהו שהוא צריך. כל מה שצריך לדעת זה שהמידע באתר משתנה על בסיס יומי ועל כן מומלץ להתעדכן לעיתים תכופות ע"י כניסה לרשימת המכירות המפורסמות באתר.
האתר מיועד כמובן גם למוכרים, אך לרוב לכאלה שלהם מגוון פריטים רחב יחסית למכירה ופחות לאלו שמוכרים פריט אחד או שניים. תמיד יש יוצאי דופן, ולכן זה לשיקול דעתו של המשתמש באתר, אם הפרסום באתר ישרת את מטרתו.
האם כדאי להשתמש באתר והאם חייבים להירשם?
השימוש באתר GarageSale, הינו חפשי ברובו ומומלץ כמובן לכל מי שמוצא בו תועלת. אין חובה להירשם לאתר למעט גולשים שמעוניינים לפרסם מכירה, ומי שמעוניינים לנהל כרטיס אישי בתוך האתר, המאפשר להם לקבל תזכורות לגבי מכירות המתקיימות באזור מגוריהם, או מכירות ספציפיות שמתקיימות בטווח זמן קרוב או רחוק.
איך נרשמים, כמה זה עולה והאם כל אחד יכול להירשם לאתר?
ההרשמה לאתר GarageSale, פתוחה בפני כולם, ואינה עולה כסף. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לקישור המפנה להרשמה לאתר, למלא פרטים חיוניים בטופס פשוט, ולהסכים לתקנון האתר. חשוב לשים לב להערות המופיעות לצד השדות אותם צריך למלא, ובעיקר לוודא כי כתובת הדואר האלקטרוני שהוקלדה נכונה.
בסיום ההרשמה, תישלח לנרשם הודעה דוא"ל המכילה את שם המשתמש והסיסמא בהם בחר, וקישור להפעלת ההרשמה, זאת למטרות אבטחה מידע. רק לאחר הלחיצה על הקישור וקבלת אישור ההפעלה, יוכל הנרשם להיכנס לאתר באמצעות שם המשתמש והסיסמא, וליהנות מהאפשרויות השמורות רק לרשומים.
למה איני מצליח להיכנס לחשבון המשתמש שלי?
1. האם סיימת את שליחת טופס ההרשמה בהצלחה? אם לא, חזור על הפעולה ושים לב להודעות המופיעות על המסך.
2. האם כתובת הדואר האלקטרוני שהוקלדה בטופס ההרשמה הייתה נכונה? אם לא, יש להירשם מחדש או לפנות למחלקת התמיכה באמצעות הטופס הבא.
3. האם קיבלת לתיבת הדואר האלקטרוני שלך הודעת אישור על הרשמתך באתר (לרוב מגיעה תוך כמה שניות עד דקות)? אם לא התקבלה הודעה תוך פרק זמן סביר, בדוק אם היא לא נחסמה במקרה ע"י חוסם דואר זבל (ספאם).
4. האם לחצת על הקישור להפעלת ההרשמה המצורף להודעה? אם לא, לחץ עליו והמתן לאישור ההפעלה.
5. האם קיבלת אישור הפעלה לאחר לחיצה על קישור ההפעלה? אם לא, נסה שוב.
6. עברת את כל השלבים ועדיין אינך מצליח להיכנס? בדוק האם הקלדת נכון את שם המשתמש והסיסמא, יש לשים דגש על אותיות קטנות וגדולות וכמובן על אותיות עבריות ואנגליות.
7. אם עדיין אינך מצליח, אנא פנה למחלקת התמיכה באמצעות הטופס.
האם אפשר לשנות את הנתונים שלי לאחר הרישום?
כל מי שנרשם לאתר מקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלו, הודעה המכילה את שם המשתמש והסיסמא אותם בחר. אנו כמובן ממליצים לשמור ואף להדפיס הודעה זו למעקב. לאחר הפעלת ההרשמה וכניסה לאתר באמצעות שם המשתמש והסיסמא האישיים, יופיע תפריט חדש בחלקו העליון של דף האתר ובו אפשרויות שונות. ביניהן אפשרות לשינוי סיסמא, שינוי פרטים אישיים ועוד.
איך מפרסמים מודעת מכירה?
באופן כללי פרסום המכירה פשוט מאוד. טופס פשוט שאותו ממלאים עם כל הפרטים ולוחצים על "הוספה" בתחתית הטופס. קיימים בטופס שדות חובה ושדות שאין חובה למלאם. שדה "שם העסק" מיועד בעיקר למכירות שנערכות ע"י עסקים מורשים (מכירות חיסול, סוף עונה, מעצבים, אירועי מכירה גדולים שמאורגנים ע"י גוף עסקי וכו'). חובה למלא לפחות מס' טלפון אחד, אך למי שאינו מעוניין לפרסמו במודעה, יכול להשאיר את תיבת הסימון "הצג טלפון במודעה" ריקה.
שדה נוסף שרצוי להשתמש בו הינו "הערות". בשדה זה כתבו כל מה שיכול להיות חשוב לקונה הפוטנציאלי. פרטים נוספים לגבי מקום האירוע, הסדרי חניה, לגבי שעות המכירה, אם יש לתאם הגעה ואחרים.
האם ניתן לשנות את נתוני המכירה לאחר פרסומה? האם ניתן לבטלה?
מכירה שפורסמה תיכנס מיד ל"רשימת המכירות" וגם לתפריט האישי של המשתמש ("המכירות שפרסמתי"). בדף זה ניתן לערוך את פרטי המכירה או לבטלה במקרה הצורך. המכירה תישאר בכרטיס המשתמש גם לאחר שתוקפה עבר, על מנת לאפשר למשתמש מעקב אחר המכירות שפרסם, או החזרת המכירה לרשימה ע"י שנוי מסגרת הזמן בה היא נערכת.
מהם היתרונות בפרסום באתר?
היתרונות בפרסום באתר GarageSale, הן רבות ומגוונות, ועם זאת תלויות בצרכיו של המשתמש בו. היתרון הברור ביותר הוא בייחודו של האתר ובהיותו פונה לקהילת קונים ומוכרים מסוימת, מה שמאפשר לכולם למצוא בקלות את מה שהם מחפשים.
פרסום מכירה – הוראות והגבלות.
באתר GarageSale, אנו מעוניינים לשמור על הגבולות ברורים, בין מכירה המוגדרת מאורגנת, לבין מכירה רגילה של פריט בודד כזה או אחר. זאת על מנת להיות האתר הנכון שפונה לקהל הנכון. אנו לא מעוניינים לחדור לתחום פעילותם של כל אתרי היד שניה הרגילים מאחר ונאבד את יעודנו. לרוב אנו נוקטים במדיניות סלחנית כלפי מודעות מכירה שאינן עומדות בכל הקריטריונים הנדרשים כדי להופיע באתרנו, ובמקרים נדירים נאלצנו לשנות מסגרות זמן של מודעות שפורסמו או להסיר מודעות שאינן ראויות. אנא עזרו לנו להישאר האתר שמשרת את המטרות לשמן הוקם, כדי שכולם יוכלו להפיק ממנו תועלת. מפרסמים עסקיים המעוניינים בפרסום לטווח ארוך מוזמנים לפנות למחלקת המכירות לקבלת הצעה אטרקטיבית במיוחד לפרסום קבוע, במגוון שטחי הפרסום המוצעים באתר. |